-
Empty cart
No products in the cart.
Return to Shop
Piegādes noteikumi
8. Piegāde
Piegāde uz mājām- Kurjera pakalpojumi (12,90 euro) un Omniva pakomāts (3,89 euro)
8.1. Pircējam izvēloties, Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina.
8.2. Pircējs, pasūtījuma brīdī izvēloties Preču piegādes uz mājām/ kurjera pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu Preču piegādes vietu. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtamo Preču svara un cenas.
8.3. Preču izkraušanas un uznešanas pakalpojumi jāpasūta atsevišķi pirms apmaksas par Precēm, sazinotos ar SIA REKLĀMAS APGĀDS rakstveidā, elektroniski e pastos vai zvanot uz kontaktu sadaļā norādīto kontaktinformāciju. Preces izkraušanas un uznešanas pakalpojumu apmaksā Pircējs.
8.4. Pircēja pasūtījums tiek izpildīts līdz plānotās piegādes dienai, kas norādīta veicot pasūtījumu, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
8.5. Parasti Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi norādītajos termiņos.
8.6. Ja Pircējs, pirms pasūtījuma veikšanas, izvēlas preci saņemt ātrāk, tad par to rakstveidā, e pasta vai telefoniski pirms tam vienojas ar Pārdevēju. Pārdevējs to nodrošina, ja tas ir iespējams. Ja preces saņemšana ātrāk Pārdevējam rada papildus piegādes izmaksas, Pircējs par to tiek brīdināts un tiek prasīta papildus maksas par šādu pakalpojumu.
8.7. Pasūtot vairāk nekā vienu Preci, tās var tikt piegādātas dažādos laikos. Par to papildu transporta maksa netiek iekasēta. Ja tiek pasūtītas vairākas Preces ar dažādiem piegādes termiņiem, kopējais Preču piegādes termiņš tiek noteikts pēc garākā piegādes termiņa.
8.8. Īpašumtiesības uz Preci pāriet Pircējam ar to brīdi, kad Pircējs ir saņēmis preces. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces. Ja Preces pārvadātāju izvēlas pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad Prece tiek nodota pārvadātājam.
8.9. Sūtījuma piegādes brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir pienākums pārbaudīt sūtījuma iepakojuma stāvokli. Ja Pircējs konstatē, ka sūtījums ir bojāts, Pircējam ir pienākums:
– norādīt to kurjeram, kurš piegādājis Preci vai izņemot to no pakomāta nekavējoties zvanīt uz piegādātāja norādīto informatīvo tālruni.
– pārbaudīt iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas, bojājumus fiksēt ar fotogrāfijām.
– ja Preces iepakojums nav bojāts, saņemot preci iekšpusē esošo saturu nav jāpārbauda.
Ja Pircējs pieņem/ saņem sūtījumu, tiek pieņemts, ka sūtījums ir piegādāts pienācīgā veidā.
8.10. Konstatējot sūtījuma iepakojuma bojājumu, Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības sūtījumu nepieņemt (ja prece tiek piegādāta ar kurjeru).
8.11. Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot sūtījumu, tiek pieņemts, ka Preces ir piegādātas nebojātā sūtījuma iepakojumā.
8.12. Piegādājot un nododot Preces Pircēja norādītajā adresē, tiek pieņemts, ka Preces Pircējam ir nodotas, neņemot vērā to, vai Preces faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura trešā persona, kas pieņēma Preces norādītajā adresē. Ja plānotajā Preču piegādes dienā Preces netiek piegādātas, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās Preču piegādes dienas, par to informē Pārdevēju.
8.13. Ja Preces pieņems ne Pircējs, Pircējam ir pienākums norādīt Preces pieņemošās personas datus, sazinoties ar Pārdevēju.
8.14. Pieņemot Preces, jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments, lai pienācīgi tiktu identificēts Pircējs. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces, bet Preces piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izteikt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi neatbilstošai personai.
8.15. Pircējam ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes brīža pārbaudīt Preču iepakojumus, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un komplektāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka Preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
9. Preču cena un piegādes izdevumi
9.1. Preču cenas būs tādas, kādas ir norādītas interneta veikalā. Pārdevējs dara visu saprātīgi iespējamo, lai nodrošinātu, ka Preču cenas brīdī, kad Pircējs iesniedz pasūtījumu, ir pareizas. Ja Pārdevējs pamana, ka Preču cenās ir neprecizitātes, tiek piemērots šo Noteikumu 9.5. punkts.
9.2. Preču cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām nebūs ietekmes uz jau noslēgtajiem Līgumiem.
9.3. Preču cenas tiek norādītas, ieskaitot PVN (tur, kur tas tiek piemērots) tādā apmērā, kāds tiek piemērots konkrētajā laikā Latvijas Republikā. Gadījumā, ja PVN likme mainītos laika periodā no pasūtījuma dienas līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā PVN apmēra izmaiņas, izņemot gadījumus, ja Pircējs par Precēm pilnībā norēķinājās pirms PVN likmes grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs par šādām cenas izmaiņām rakstiski informē Pircēju un nodrošina iespēju Pircējam iegādāties Preci par cenu, kas ir koriģēta, ņemot vērā grozīto PVN likmi vai atsaukt pasūtījumu. Pasūtījums netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek saņemta Pircēja atbilde. Gadījumā, ja ar Pircēju neizdodas sazināties, izmantojot tā norādītos kontaktus, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir atsaukts un Pircējs par to tiek informēts.
9.4. Preču cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas, piegādes un preču uznešanas izdevumus. Piegādes izdevumu izcenojums, kas ir norādīts interneta veikalā, var mainīties. Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti veicot pirkumu un izvēloties piegādes veidu. Papildus piegādes pakalpojumi tiek atrunāti Pircējam un Pārdevējam vienojoties rakstveidā.